Jak to funguje

3. FUNGOVÁNÍ REKLAMACE NAŠICH SLUŽEB3.1. Co když se např. ztratí zásilka při přepravě?

Taková situace často nenastává, o postupu přepravy máme přehled. Jestliže však taková nastane, je naše společnost připravena vzít odpovědnost na sebe a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

3.2. Pokud zboží není doručeno ve lhůtě šedesáti dní ode dne odeslání zboží prodejcem, je naše společnost připravena vrátit Kupujícímu zaplacenou cenu.

 

4. ZAPLACENÍ ZA ZBOŽÍ

4.1. V internetové nákupní galerie Modni-butik.cz je možné platit pouze bankovním převodem.

4.2. Vzhledem k tomu, že zboží společnost Zprostředkovatel nevlastní, nemá žádné zásoby a ani jej neprodává,  vzhledem k tomu, že Dodavatel na dobírku zboží nezasílají není platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná.

4.2. V průběhu doručení zboží může dojít k celnímu projednání zboží. Možnost celního projednání může postihnout pouze objednávky v celkové hodnotě vyšší než 550,- Kč (ekv. €22).

 

5. OSTATNÍ

Jestliže Vám princip objednání není jasný, či máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese info@modni-butik.cz.

Před výběrem zboží si prosím přečtěte všeobecné obchodní podmínky.